Ansökan till förskolan

Välkommen att ansöka till Frida förskola.
Observera att det krävs en separat ansökan om du vill anmäla ditt barn till Fridaskolans grundskola.
Ansökningsregler för förskolan
  • Det ansökande barnet måste ha ett giltigt svenskt personnummer för att vårdnadshavare ska kunna göra en anmälan. Om barnet inte har ett svenskt personnummer kontakta Fridaskolornas huvudkontor: info@fridautbildning.se eller tel 0521-260190.
  • Anmälan till Frida förskola kan endast göras via hemsidan.
  • När anmälan är gjord skickas en bekräftelse till de e-postadresser som angivits.
Antagningsprocess
Erbjudande om plats sker löpande. Antagningskriterierna som tillämpas är syskonförtur och anmälningsdatum. Som syskon räknas barn som är biologiska/adopterade hel- eller halvsyskon.

Information om det ansökande barnet
Vilken av våra skolor vill du söka till? *

Information om det ansökande barnet *

Har ditt barn syskon som går på Fridaskolan, eller som står i vår kö?
Ange syskonets personnummer här.

Vårdnadshavare
Vårdnadshavare 1 *

Vårdnadshavare 2 *

Vi behöver ditt samtycke för att hantera dina personuppgifter. Uppgifterna kommer att behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen, GDPR. Läs mer